sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Päivä 08


 - Kuinka olet muuttunut 2 vuodessa?

Elikäs 2 vuotta sitten... olin 7 luokalla! En haluaisi pahemmin muistella, mutta pakko kai se sitten on ^^'.

Eli ulkonäön puolesta.. Silloin mulla oli tosiaan reilusti yli olkapään mittaiset hiukset. Ei koskaan kovinkaan suorat (kai ne sitten kihartui herkästi, vaikka olikin suoristanut...). Ei mulla etutukkaakaan tainnut olla ja hiuksiakaan en ollut koskaan värjännyt. Vaatteiden puolesta...hmmm.. en muista kovinkaan hyvin, mutta käytin jonkisen verran hametta ja niidenkanssa polvisukkia. Se oli aika perus että mulla oli huppari! Kyllä muistan erityisesti yhen tappaja pupu hupparin... joka kylläkin jäi pieneksi T^T. Mutta en tosiaan pitdä niistä vaatteista tai hiuksista mitkä mulla silloin oli.
Ja sitten siirrytään siihen minkälainen olin muuten. Tosiaan en ollut kovinkaan sosiaalinen en kä omistanut juurikaan kavereita. Kaverini meni eri kouluun (paitsi yksi, mutta joo...). Tietysti tunsin kaikki silloiset luokkalaiseni ja myöhemmin sainkin sitten kavereita. En ollu kovinkaan hyvä koulussa enkä oikein skarpannutkaan, joka oli virhe koska 9 luokalla tuotti tuskaa kun en voinut 7 möhlimisten takia nostaa joitain numeroita sinne minne halusin...Olikohan muuta... Jos oli niin olen eliminoinut sellaiset tiedot muististani :). Mutta juu en erityisemmin halua muistella 7 luokkaa tai siitä alaspäin ^^

Aivan ja sitten nyt! Mulla on tosiaan kuolleet lyhyet hiukset joita yritän kasvattaa ja yrittäisin elvyttää jos mahdollista. Vaate kaappini näyttää kivemmalta tietysti kun ennen, enkä käytä juurikaan hameita koska en omista mitään kivoja (ja jotenkaan ei tee mieli käyttää niitä :b). Nykyään aika perus on legginssit + iso paita tai jotain senn suuntaista on mulla tietty sitten päiviä jolloin on housut + t-paita + huppari/villatakki.
Ja nyt sitteeen...En ole sen sosiaalisempi.. olin ehkä sosiaalisimmillani (vai miten sen voisi sanoa) niin siinä 8? 9 se alkoi jo vähän hiipua ja nyt se on nollassa! ainakin melkein... T^T. Koulu taaas... ei kiinnosta ollenkaan koska en tykkää olla siellä. Mutta yritän kuitenkin vähän niihin kokeisiin koska ykköstä en kelpuuta! paitsi nyt yh:sta :b.

Eipä sitten muuta. Kuva materiaalia ei ole koska jos 7 luokalta olisi kuvia niin tuhoaisin ne. Tietty se on sääli että jotkut omistavat siltä ajalta jotakin kuvamateriaalia muttaa.... hmmm... sille ei ikäväkyllä voi mitään. Ja nykyisestä minästä ei taida olla mitään älykästä kuvaa eikä siitä kai mitään intoa ole kun ei ole mihin verrata :b... mutta koska se on tyyylsäää tälläinen pelkkä teksti jota kukaan ei varmaankaan jaksa lukea niin laitan jonkun kuvan tähän piristämään:


Tosiaan olen nyt hyvässä vauhdissa takomassa Persona 3 FES:siä! TÄnäänkin lipsahti yli puolen yön vaikka huomenna on koulua... eheehehe... Ja en tiedä mistä se taas tuli mutta taas tekisi mieli piirtää sarjakuvaa! Ehkä huomenna jos intoa riittää silloinkin. Ellen päädy pelaamaan vaihteeksi :B

Mutta tosiaan syysloma loppui...¬_¬
No kuitenkin!
Bye Bee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti