perjantai 28. tammikuuta 2011

viikko meni sitten taas

Joo oon ollu laiska enkä oo kirjottanu tänne mitään!
vaikka ainahan sitä kirjottamisen aihetta keksii joten sitä ei voi sanoa etten olisi keksinyt mitä kirjoittaa. (joten laiskuuttahan tämä selkeästi)

Mutta taas on vierähtäny viikko ja alko viikonloppu (tai no tänään on perjantai), mutta alkopa kuitenkin.

Tällä viikolla oon vaan lagannu, pelannu, istunu koneella ja lagannu vähän lisää ainii ja nukkunu ja juossu bussiin monena aamuna.... kyllä

en muista nyt mikä päivä mutta saatto olla torstai niin käväsin fantsussa ja sinn eoli ilmestyny dogsia~ 4 osa ja sitähän mulla ei vielä tosiaan ollutkaaan (jeeey badooou~) joo toosi tosi hyvä manga voi kylllä, suosittelen (paljon räiskintää, kivoja hahmoja ja verta (ja suolenpätkiä... eikun siis ei suolia ainakaan paljoa.... ottakaa nyt tästäkin sitten selvää mitä horisen ^^')). Siitä on OVA:tkin jos kiinnostaa~

niin siis se peli jota oon pelannu lähes koko viikon on Phantasy Star Universe - Ambitions of the Illuminus oikeestaan aikas vanha peli, mutta olin kaiketi jäänyt jumiin ja lopettanut pelaamisen (ja alottanut uudestaan) siellä odotti sitten sellainen 2 levelinen robo tyttö jolla olin ilmeisesti vain tutot käyny läpi.... joo tossa pelissä on siistiä se että sen peli hahmon saa tehdä itse ja siitä vielä tuleekin ihan asiallisen näköinen : D

minun hahmoni siinä on sellainen lyhyt robotyttö jolla on piiitkät letit jne. mutta joo..... sitten olen aloittanut siis tänään aloitin tekemään aikas isoa urakkaa (isoa kuvaa pikemminkin) joka saattaa tulla tänne sitten tuohon otsikkoon tai jotaaain... ainakin tausta on oikein hyvällä mallilla~

ja sitten vielä tuosta pelistä vidjonen~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti