torstai 20. tammikuuta 2011

lunta ja vähän lisää lunta

Tosiaan en nyt tiedä lähtikö sitä kauheen hyvillä fiiliksillä kouluun tänään kun tiedossa oli hiihtoa kaupin metässä.... kiva kiva....

mutta sitten ruokailun jälkeen lähetiin kaahaamaan kohti kauppia (kävellen siis). minä ja jani hölkättiiin aina välillä kun oltiin viimesiä ja aivan varmasti myöhässä, mutta jäätiin sitten välillä odottelemeen eräitä hitureita ^^'
no kuitenkaan ei oltu myöhässä, mitään ovia ei (kai) oltu avattu ja opekaan ei ollu viel saapunu paikalle joten pulsuttiin sittten siinä kaupin pukkareiden edessä.

mulla taas vähän leikkasi kun kaaduin lumihankeen ^^'


kiva jälki jäi, ja olin sitten tietty selkä ihan lumessa ja silleeen =__=

no kuitenkin melko heti sen jälkeen liikan ope jaksoi saapua paikalle ja mentiin ettimään ah ihania kaupin monoja ja suksia (+porkat).....
jep en oo piiitkään aikaan hiihdelly (en tietenkään!kuka nyt vapaaehtoisesti hiihteliskään.... >___>)


tässä on kyllä sitä jotain taidetta!
niin oli vähän tylsää ja päätin ottaa kuvan mun kauniista suksi viritelmästä.

no kuitenkin sitten lähetiiin hiihtämään ja jopa muistin miten luisteluhiihto meni! ohooh! ainoo vaan että käsistä loppu voimat jo alkumetreillä.... ^^'
(no anteeks jos en oo mikään bodaaja!)

joo sitten paineltiin siinä etanan raivolla etieppäin ja kaaduin vain 2 kertaa! eka kun vähän oikasin ja toka kun vähän kaahasin siellä mäkee alas... joo hiihtöminen vaan ei sitten todellakaan oo mun laji!

sitten kun päästiin kaikista suksi vermeistä eroon mentiin paluumatkalle... josta tuli kyllä erittäin kostonhimoista...
voi kyllä minä tiputin puusta lunta janin niskaan silloin kun tultiin kaupillepäin ja sitten se halus tasottaa.... >___>
no lopulta sitten lemasin sinne ja kun yritin kostaa (koston kierre se vain jatkuu) niin sitten mä siinä lähinnä päädyin sinn elumihankeen kun jani bodaaja siinä ei hievahtanukkaan... *mutinaa mutinaaa*

no sitten ihan lumisena päädyttiin koululle ja ah ihanalle matikan tunnille!

niin ja huomenn akoulunjälkeen saan ne kolmannet reijät korviin~
weheee~~

jep ja vähän musiikkiaaaa tähän loppuun (Hatsune Miku)~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti