torstai 1. maaliskuuta 2012

Kamisama no Memo-chou

Kerrankin olen iskussa! Sain jälleen katsottua yhden animen läpi tällä hiihtolomalla :B.
Olen minä muutakin sitten tietysti tehnyt, vaikka vähän näyttää siltä etten olisikaan tehnyt muuta.... ^^' Ei se mitään, mutta tosiaan huomenna olisi kampaaja eli saan uuden tukan :DDD. Toivottavasti tulee hyvä vaikkakin tuli taas hankittua uusi peruukki ebaystä...(ei vielä täälä mutta eiköhän se joskus tule :B).

Photobucket

Elikkäs tämänkertainen anime on Kamisama no memo-chou! (God's notebook). Joka oli erittäin lyhyt sellainen 12 jaksoa, joka oli sääli koska tämä tuntui paranevan loppuakohden ja tuntui siten sitten loppuvan liian aikasin D:. Jostain syystä tästä tulee kyllä etäisesti mieleen Durarara... mutta tämä kamisama no memo-chou jää kyllä nyt arvattavastikkin toiseksi (sillä durarara oli vaan niin hyvä~~),

Photobucket

Photobucket

Se on mukavaa, että tässäkin totisen animen sekaan on sujautettu toisinaan pikkuisen huumoria tai muuta hilpeyttä! Vaikka välillä olenkin sitä mieltä, että vähän vakavemmat yms. animet ovat parempia.... muttaaa on kyllä niin että olen erittäin kaikkiruokainen tämän suhteeen :B.
No kuitenkin tässä animessa on mielestäni sopivasti kepeyttä (tietty huumori on aina hyvästä ja sitä voi olla paljonkin) ja silti tässä on myös melko paljon vakaviakin tilanteita ja kyllähän nyt tässä porukka tappelemaankin parikertaa pääsi!
No tämähän on genreltään mysteeri anime, mikä tietysti on aina iloista ja tämän ilmoittaminen varmasti valaisee kaikkia tämän tekstin lukioita (kun kyllähän minä sen tiedän ettei minun löpinöistä ota aina selkoa... ^^').


Photobucket

Ikävä tuottaa kaikille nyt pettymys, mutta tämä valkohiuksinen Yondaime ei kuulu päähenkilö kaksikkoon T^T.
Koska minä nyt olen tälläinen niin laitoin vain suosikki hahmoni (。ˇᗢˇ 。)....... Mutta kuitenkin, näissä kuvissa mitä nyt olen laittanut on näkynyt mielestäni kaksi parasta hahmoa. Tämä toinen on siis Yondaime eli Sōichirō Hinamura, joka tuotanoin on sellaisen yakuza porukka Hirasaka-gumin pomo :B. Eli oikein iloinen häiskäle. Kun se on mukana jossain jaksossa niin on melko varmaa että jollain lätty lätisee, hhoho.
Mutta sitten tämä Alice kuuluukin päähenkilö kaksikkoon (ei kuitenkaan se varsinainne päähenkilö poitsu joka on näin ohimennen nimeltään Narumi). Alice on "NEET Detective", ja myös hikikomori sekä jonkin sortin tietokone nero.

Koska olen lievästi laiskalla tuulella, en höpöttele sitten sen enempää~~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti