lauantai 5. marraskuuta 2011

Halloween!

Juu tiedetään, halloween meni jo. Mutta kuitenkin kirjoittelen siitä vasta nyt koska en aijemmin ole vielä jaksanut. Sain jopa tälläkertaa ajoissa tehtyä halloween kuvan! Viimevuonna se taisi tulla vähän myöhässä, mutta olin ahkera ja tein silloinkin :B En tehnyt tänä halloweenina mitään, en sitten yhtikäs mitään... oikeastaan taisin vain olla kotona tai jotain. Ei edes jäänyt erityisemmin mielee. Olin muistaakseni kipeä vai oliko se senjälkeen... Ehkä tän muistamisen takia olisi hyvä jos kirjoittaisin asiat melkein heti niiden tapahduttua, enkä jättäisi viikonpäähän. Mutta olin kuvan lisäksi muutenkin ahkera! Sillä koristelin halloween piirakan/kakun ja kaiversin kurpitsankin:


Ei mitkään kovinkaan edustavat kuvat...muttaa... olkoon! Kaivertaminen sujui ihmeen hyvin! vaikkakin keskellä oleva hammas tipahtikin ^^' Mutta se ei kuitenkaan haittaa koska eihän sillä kaikkia hampaita tarvitse olla :D. Ja kun tuo turkinpippuri piirakka piti koristella olin melkein unohtanu sen miten hämähäkin verkko taas tehtiin ^^' No onnistui se sitten näköjään lopulta ihan kiitettävästi.

Piti silloin menää sinne american dineriinkin syömään, mutta koska olin kipeä niin eihän sinne mitään järkeä olisi ollut mennä. Joten olin kotona! jippii! no kyllähän se siinä meni ^^' Mitä nyt olin kipeä...

Niin ja lättäsin tähän kuvan joka ei ollut halloweeninä otettu, vaan eilen! Niinkun näkyy siinä on Willy Wonka karkkia! Olin niin onnellinen sen nähtyäni tuli heti jali ja suklaatehdas mieleen :B.

Mutta tänään tosiaan on viikonloppu~ Miten iloista ja kivaa. Katsottiin tuossa elokuvakin nimittäin cry baby jossa tietty Johnny Depp! jey, varmaan sen ensimmäisiä elokuvia? en tiedä mutta koska en jaksanut kirjoittaa siitä elokuvasta mitään erikseen (koska ei se oikein hyvä ollut... ^^') niin laitan vain tämän trailerin! ja elokuvahan on vuodelta 1990 :DDD Johnny~~


Bye Bee!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti