sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Happy new year!


Tosiaan, hyvää uutta vuotta! En tietystikkään tehnyt mitään uudenvuoden lupausta, koska eihän ne yleensä pidä. Mutta voisin ainakin luulla... tai yritän pikemminkin saada tehtyä cossin! Suunnitelmana olisi tosiaan Konata cossi, vaikka olen myös miettinyt sitä hell girliäkin. No näkee sitten, mutta ainakin tuohon Konata cossiin tähdätään.

Olen tietty myös päättänyt yrittää olla ahkera sarjikseni kanssa! Ja nyt voisinkin sitten vähän jotain sanoa.
Sarjiksen nimi on Not hikikomori-kun anymore olen niin kekseliäs ^^' eikun siin... no nimi kuvastaa kuitenkin aivan loistavasti sarjistani~~ hoho ja se käy tietty sen aikana sitten ilmikin :B

PhotobucketPhotobucket

Sarjiksessa näkyykin sitten ihan mukavasti eri hahmoja... No yritän kyllä jotenkin rajoittaa ne niin, että niille mahdollisille lukijoille jäisi nimiä mieleen.... Mutta ainakin tällähetkellä olen aika tulessa tämänkanssa, olen mielessäni suunnitellut jo pitkälle erilaisia tapahtumia, ja ihan paperillekkin olen saanut sivu hahmotelmia melkopitkälle aikaseksi. Tähänmennessä en ole vielä edes 10 sivua julkaissut, mutta eiköhän sekin jossainvaiheessa lähenny. Kun ainakin pyrin jokaviikko vähintään sen yhden sivun julkaisemaan :).

Mutta siis voisin laittaa linkinkin  ensimmäiselle sivulle

Nyt jopa kehtasin laittaa jo tälläisen linkinkin, kun olen saanut sen 7 sivua jo valmiiksi! Mutta ei parane edes lukea, jos kaipaa kauheasti tomintaa ^^'. Vaikka voihan olla mahdollista että siellä voi tulla tappelukin hoho!
Mutta ehkä lopettelen hölöttämisen ennenkun alan paljastamaan mitään olellista ^^'

Mutta siis! Muuta varsinaista asiaa ei minulla sitten ollutkaan. Lähinnä nyt vain toivottelin hyviä uusia vuosia ja lättäsin linkin sarjakuvalleni ^^'

Niin ja en viitsinyt tätä kappaletta aijemmin tänne laittaa, mutta loppujenlopuksi tämä nyt tänne jostain syystä päätyi ^^'

1 kommentti: