maanantai 4. heinäkuuta 2011

Teree!

Siitä onkin hetki kun mitään oon kirjotellu täälä. Tai no on tossa jonki aikaa sitte tullu kirjotettuu oikeestaan vaan animeista jota oon tossa kattellu läpi ^^'
Mutta nyt kuitenkin ajatttelin vaihteeks kirjottaa jotain muuta
( ● ¯ ∇ ¯ ● )

Elikä siis, niinkun näkyy oon vaihtanu ulkoasun! Pienoisella avustuksella kun en oikein osannu... mutta kiitosket siskolleni siitä! ❤
Joten nyt on sitten uuden näköinen! miten mukavaa kyllästyinkin siihen edelliseen. Mutta niin sitten.... oon ollu nyt oikeestaan vaan koneella, kattonu animee, ollu mökillä ja pelaillu sekä parikertaa oon eksyny tekemään jotain muuta :D

Hmmm mistähän sitä nyt alottais. no mökillä oon just ollu ja siellä ei nyt mitään ihmeellistä, muutakun kauhee ukkonen viimeks kun oltiin, salama oli iskeny ranta kallioon ja sellanen piippu oli tipahtanu 8D. mutta siis juu ainoo haitta siitä ny oli se että sähköt katkeili kokoajan ^^' oli se jännää ku oli niin lähellä ja oikein ritisi ja osu lähelle.

Mutta siis sitten oon suorittanu hygieniapassin! jeejee siitä oonkin ilmottanu naamakirjassa silloinkun se sattui tapahtumaan. joten ei siitä sen enempää muutakun että helppo oli. ainoostaan 2 väärin 40:stä.

Sitten tossa tänää jopa onnistuin piirtänmäänkin!


Tollasen piirsin ja väritin koneella. Väritin sen myös käsin mutta ei ne värit sitten toistunu koneella ollenkaa kivasti ja muuta sellasta =___=
no ehkä mä pärjään ilman saitakin! mä olen päässy vihdoin sen ylitse 8D mutta kuitenkin toikaan ei oo vielä hyvä... joten toivottavasti kehityn vielä paaaaljon piirtämisessä!!

jeps ja sitten tosiaan edelleen persona 4 on työn alla... nyt on joo iihan vähän taitaa olla tuon bossin jälkeen enää yksi! jeee!
toisaalta on kiva päästä se läpi mutta toisaalta kun se on niin hyvä enkä saanu kaikkia linkkejä kokonaan! mutta uudella kierroksella sitten (ღ◕ܫ◕ღ)

Niin mitäpäs muuta... synttärit kohta! olin ihan unohtanu :b
no ei se mitään ja sitten myös animecon! jeee! pitäis tosiaan saada se kigurumikin valmiiks... ja toivoo etten näytä ihan idjootilta se päällä T^T

ja koska on ihan pakko haluun laittaa tän yhen nigahigan hyvän vidjon tähän loppuun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti