maanantai 9. toukokuuta 2011

ひさしぶり!!

Juu holahola! siitä on aikaa kun jotain oon kirjottanu! en mää siis oo kuollu minnekkään (ainakaan paljoo).

Tässä on tapahtunu kaikenlaista, mutta oon ollu vaan niin laiska kirjottaan mitään joten tästä tulee tällänen pikanen sepustus osasta asioista.

Niin! tässähän oli vappu ja siitä piti jotain kirjottaa mutta kuvia ei >___>
vappuna siis mentiin porukalla (huima porukka 4 yhteensä....) janille ja siellä vietettiin raitista vappua. tosin mitä pidemmälle yö meni sitä pimeemmäks asiat muuttu.... no joo en ala kertoon aivan kaikkea kun siitä tulis vähän turhankin pitkä tarina. Joku romaani niin kun aina. Mutta katottiin SURKEE leffa, syötiin, juotiin (limpparia, simaaa) heiteltiin vesi-ilmapalloja siellä miinusasteisessa ilmastossa... joo järki. valvottiin aivan koko yö paitsi lon joka ainakin yritti nukkua siellä.

Olihan se hauskaa, mutta vapputorilla ei käyty vaikka piti. sensiaan pelattiin koko yö ja siks se aika meni niin nopeesti. se on tää peliriippuvuus.
siiteen... ei tuu mieleen pahemmin mitä oon tehny käyny koulua kuollu sinne. ollu hammaslääkärissä (niinkun aina). ja sillee, ollu kavereidenkaa ja tietty nukkunu.

Mutta mennään nyt näihin ihan vähän aikaa sitten tapahtuneisiin asioihin kun en enää muista mitä on vapun ja viimeviikon välisää tapahtunu.... no joo en jaksa kyl muistellakkaan.

Mutta siis viime perjantaina oli tammerkoskenpääsykokeet. joista en puhu enää paljoo koska sitä asiaa pursuu korvista aivan kokoajan.
niin 3 työtä piti tehä mut mää tein yhen koska kuolin sinne. ja sitten yks mun kaveri ei tullu sinne kun oli kattonu päivän väärin. mutta toivotaan että hän pääsee tokaan vaihtoehtoon eli kuitenkin tammerkosken puolipitkälle kuvikselle :D.
mää tosiaan tulin kipeeks enkä meinannu väkisinkää päästä pois. olin sitte viikonlopun kipee...

ja nyt en meinaa saada rokotusta ku pitää olla terve ennenkun sen saa!
ja me mennään luokkaretkelle sinne italiaan 3 viikonpäästä vai 4... ei muista mutta niin ja siksi siis rokote. ja sitten en tiiä mitä käy jos en saa sitä.
no sen näkee si, mulla on tääviikko aikaa parantua.

sitteeen nyt on enää 2 koetta ja se kaikki on ohi! jee! toinen on äikkä jolla ei ny niin paljoo oo väliä. toinen on fysiikka jossa oon vaan niin nero että.... no juu olis kiva saada 9 mutta.... no näkee ny ku se on vika koe. voi olla että menee melki koko luokalla ihan penkin alle :D

en jaksa enempää kirjottaa ku tuskin kukaa edes lukee... ^^'''
no löysin kuitenkin nyt tän Administraton yhen kappaleen vihdoinkin kokonaisena! youtubesta siis. haluun sen vielä ittellenii iPodiin niin sit oon tyytyväinen mutta siis se tähän loppuun!

AINIII mun nimpparit viikonloppuna ;b
jeejee, toivottavasti jotain kekkaan spesiaalia etten taas makaa kuolleena lehmänä täälä koneen ääressä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti