maanantai 23. toukokuuta 2011

My honey ♥

Jey!
Rakas pleikkari on saapunut käytettynä kylläkin, mutta täälä se on :3
Nyt kun telkkakin saapui huoneeseen pääsen kokeileen toimiikohan rakkaani kunnolla. Toivotaan näin, vaikka kyllähän mulla on palautusoikeus vaikka kuinka pitkän aikaa... kaiketi :B

Tänää oli koulussa meidän luokalla jo yks teemapäivä ja se oli tää harrastus. Mutta koska en harrasta mitää muutakun koneella ja pleikkarilla istumista nii samakai se on mitä mulla on päällä. Eli perus vaatteilla menin ^^'
Muttaaa huomenna ei oo mitään mutta sensiaan keskiviikkona olis yökkäri päivä! katotaan ny pystynkö tähän. Ehkä ny kuitenkin ettei kaikki ala valittaan että oon tylsä enkä osallistunu. Ja sitte perjantaina on joku "läppä"... pikemminki sälä mun osalta :D

Joo tänää ei muutenkaa oikein meinannu mennä putkee päivä kun tapoin mun nilkan! tälläkertaa en kaatunu portaissa vaan nyrjäytin nilkan lähes tasasella maalla (eli taitolajihan tää ittensä telominenkin kai on). Ei se sillee sattunu kuulu vaan kauhee rusahdus... ^^'
No nyt se sensiaan on kipee ja käveleminen vaikeeta. Huomenna kuulemma se paisuu ja on entistä kipeemip... no onneks koulussa ei oo mitää tärkeetä enää nii ei haittaa jos jään kuoleen kotiin :D (mutta hyvin toden näkösesti kiipeen huomenna tuskissani neloseen)
Niin ja tänää tosiaan sato ja menin hakeen sitä pleikkaria kaupungista. Ne ei antanu mulle laatikkoo joten jouduin laittaan raukani mun laukkuun. No se laukku on onneks vedenkestävä (tuuri kävi etten ottanu sitä kangaslaukkuu mitä yleensä käytän).
no kotona huomasin olevani kiva leväpää (hiukset näytti ihan sammaleen ja levän risteytykseltä kun ne oli kastunu ja posahtanu jotenkin mystiseen muotoon)

Joo ei tässä mulla muuta. Halusin vaan hehkuttaa että rakkaani on kotona ja toivottavasti toimii. Ei ollu ees kallis 54€ no se olikin käytetty joten siks, mutta kuitenkin :3

Lopuks koska mulla on aina pakkomielle kaikkiin vidjoihin niin tälläne malli vidjo tälläkertaaa! >8D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti