maanantai 8. marraskuuta 2010

Perinteinen maananantai (ainakin melkein)

Joo no oikeestaanhan tää oli ihan tavallinen maanantai. (ainakin aamulla)
Olin suunnilleen jo päättäny mitä laitan päälleni, mutta kuitenkin sitten en tykännykkään siitä ja aloin vaihteleen paitaa ja sitten hamekkaan ei ollu hyvä jne jne.
mutat kuitenkin sittenkun olin lähössä niin tajusin että se hupperi ei mee sne takin alle (kun tosiaan en vielä sitä uutta takkia oo saanou....) ja jouduin siinä vielä nopeesti vaihtaa paitaa ja ettiin sukkia ja vyötä.
no lopulta kuitenkin pääsin lähteen, mutta kuitnenki hieman myöhässä (mun aikataulusta) jolloin melkein hölkkäsin (tai siis menin jani kävelyä) pysäkille eikä se bussi ollu edes tulossa joten ehin siis ihmeen hyvin.

no koulussa sitten kässässä en saanu oikein TAASKAAN mitään tehtyä.... no sain mää kauluksen tukikankaan kiinni, mutta siihen se sitten jäikin....haha....
no olin si sen jälkeen vielläääää.....fyken tunnilla jolla piirtelin naapurin pulpettiin sen upeeta muotokuvaa jossa se pomppi kukkien kesekellä ja perhospaita päällä ja muuta sellasta tosi komeeta. sitten olin ehkä jonkun 15 minuuttia tai no vähän enemmän äikäntunilla ja lähin sitten hammaslääkäriin.

Siinä koulunpihassa sitten seisoskelin ja kerkesin soitteleen siskollekkin että missä se on (mutta eihän se tietysti vastaaa... vaihtoehdot: 1. se nukkuu, 2. se ajaa autoa) ja se oli se vaihtoehto 2. sillä sieltä se sitten lopulta saapukin.
joo hammaslääkärissä tosiaan oli jälleen kerran "tosi kivaa" siellä ne tökki niitä neuloja mun ikeniin ja otti viis sataa kymmenen kuva akun ei oikein onnistunu ja muuta sontaa, sitten siellä kun laitettiin taas se väliaika paikka niin se haisee ja maistuu ihan pippurille ..... pahaaa, (kokopäivän on maistunu suussa vaikka oon syöny muutakin ja sillee)
sieltä sitten oltii lähössä ja kävästii nopeeta kotona, heitin siinä samalla pari ylimäärästä koulukirjaa turhaa niitä ny edestakasin on kanniskella.....
mut siis jooo tosiaan oltiin tulossa takaspäin ja yhtäkkiä radjosammuu eikä se mee takas päälle, sitte oliko se akun mittari (mut mittari kuitenkin) menee alas ja siskoni kaartaa auton läheiseen bussipysäkkiin ja siinä se sitten keskellä sitä pysäkkiä oli. soitettiin veli apuun jolloin sitten jouduin käveleen siitä koululle, mutta onneks päästiin aikas lähelle niin ei siinä kävellessä menny ikuisuuttaa ^^''

no kuitenkin sitten kotonaaa.... piirtelin:


tällänen kuva mun hahmosta Nanasta. Joo vaikka se on toooosi nuoren näkönen ja pienikokoinne niin voin sanoa että iältään se on joku 13-15 tai jotain pituudeltaan se on joku 155cm... joo ja silleeen, oon sille menneisyydenkin suunnitellu oikeestaan kokonaan ja sarjakuvaakin olen keksinyt häneen liittyen...muttaaa niinkun kaikki tietää kun mä keksin jotain sarjakuvaa se valuu viemärista alas ennenpitkään..... =^=

sitten senjälkeen sähläsin jotai koneella ja tein kastiketta ja söin ja silleen, sitten koska oon niin laiska sen tämänhetkisen puskan kanssa joten tehään lonloninkaa tällähetkellä välipuskaa (oikein kauhu.... joo... perustuu siihen 1408 joka katottii halloweeninä).
se oli pientä tuskaa miettiä 3 hahmoo jokak lättään sinne... joo lähinnä ne 2 siitä kolmikosta oli vaikee päätös joo mut siis saatiin alotetuukin sitä vähäsenkin jopa.

Ainiin tosiaan siinä ennekun alotetiin toi välipuska niin olin käymässä kaupassa hakemass amaitoo siskoni kanssaaa.....
joo sittne raahatiin vähän evästämukaan (huomiseks tartten.. kuolen nälkään ja haluun maistaa EHKÄ sitä kipparijuusto hampurilaista vai mikäs e ny oli) mut siis aivan näin... sellasta tälläkertaa tästä päivästä..... joo ja sitten katottiin kill arman, mut se tuskin kiinnostaa oikein ketään mitä töllään telkkarista

ja tietty tähän loppuun perinteinen youtube vidjoneeeen~~
(tälläkertaa Durararaaan liittyen ^^)



Toivottavasti ei ollu kauheesti kirjotusvirheitä tai muuta sontaa, kun en jaksa tarkistaa enää 12 aikaa... väsyttää aika paljon ihme kyllä ja silleeen ^^''

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti