keskiviikko 3. marraskuuta 2010

....how nice ...

Jooo, päivä siis alko ihan hyvin ja tiesin että pääsisin sitten hammaslääkäriin tänään äikäntunnilta.....
mutta kuinaks sitten kävikään....
Älkää kuitenkaan käsittäkö väärin, kyllähän mä sinne hammaslääkäriin pääsin. mutta ei siellä kivaa ollut kun sain tietää ettei kyseessä ollu ihan pikkunen ongelma... (olis vaan voinu olla sellanen pikku mushi....*mutinaa mutinaa*) selvis että mun vanhan paikan alla oli tapahtunu jotain jolloin tarvittisin JUURIHOITOA..... ;__;
elikkä siis... siinä ne sitten poraili ja repi mun hammast aja muuta sellasta. sitten ne hammaslääkärit siinä jotain sano, että pitäis soitella uudellee jonnekki että pääsisin jatkohoitoon (vai mikä se olikaan...) multa oli tippua silmät päästä, meinaan se oli ihan sairasta kun ne poras sen paikan irti ja sitten ne vielä poraili sinne ikeneen asti tai jotain... en tiiä oikein kunnolla (mutta juurihoito jo sanana kertoo kaikkea).
sen jälkeen vietiin siskon kaa pulloja prismaan ensinnäkin koska mulla ei ollu yh:n kirjoja joten en ainakaan siks halunnu tunnille.... ^^'
joo ja muutenkaa ei pahemmin olis huvittanu mennä kouluun ollenkaa kun toinen puoli huulesta oli ihan rampa sen puuudutuksen jälkeen >____>
Mutta sitten lopulta mut vietiin kouluun jossa säädin sitten kuvaviestinnän tunnilla niitä kortteja ^^'

sitten kotona!
mitähän.... no ensinnäkin mussutin muffinia siiiskon kaaa....jooo ja mitähän sen jälkeen... ainii mun piti piirtää ja sillee mutta jäädyinkin koneelle ^^'
myöhemmin lähinkin sitten kauppaan ja toin mukanani tälläisent~


jeey! bleach 16~
huomattiin inuiitin kaa juuri tänään prismassa että sellainenkin oli jo ilmestynyt~~ ja nyt se on vieläpä minun 8D


Jaaa sitten oh! my goddess, joka on ollu jo jonkin aikaa ilmestyneenä..... en muista kuinka kauan, mutta väliäkö sillä!

ja loppuun sitten kaikkia piristäämään youtube vidjo niin kun mulla on oikeestaan lähes aina tapana tähän loppuun lätätä!
(sillä ne on kivoja ja kaikkee~~ )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti