tiistai 12. maaliskuuta 2013

Why I'm so lazy?

Eihän mulla mitään tärkeää ollut, vaikka kaiken näköstä on kyllä tapahtunu. Oon ollu ihan tajuttoman laiska enkä ole tosiaan mitään tänne pieneen hetkeen kirjotellu...

No kuitenkin hiihtolomakin ehti tässä mennä, ei siinä mitää ihmeellistä tapahtunut oikeastaan. Näin kavereita ja käytiin laskettelemassa (sentään yhen kerran oon päässy laskeen tänävuonna! Ois kiva jos ei jäis viimetteeks). On siitä jotain kuvia kännykässä, mutta olen vaan niin laiska etten koneelle jaksa laittaa (ja siitä viellä photobuckettiin... liikaa vaivaa).

Pelatakkin piti, mutta en sitten lomalla kauheasti kerennyt pelailemaan. Sarjista sain yhden ja lähes kaksi sivua tehtyä! Olen kyllä ylpeä suorituksestani. Vaikka se toinen jäi värittämistä vaille keskeneräiseksi. Tuli taas sellainen ettei yhtään jaksa tehä sitä kun ei osaa piirtää ja niin edelleen (ja taas sain päähäni että ei tää tarina etene edes kovin kivasti jne jne.). On tullu kaikkee muuta mieleen paitsi sarjikseen liittyvää, mitä vois piirtää tai kirjotella.

Sitten tässä on vielä jäljellä tämä ja kolme vajaata viikkoa työssäoppimista! Tertsa pääsee lopettamaan jo tämänviikon jälkeen (olen kade, muttakun hyväksilukua ei tullut kun en ollut kesätöissä tai mitään muutakaan sellaista). No onneksi ne viikot on vajaita (kaikki neljänpäivän viikkoja). Ehkä selviän ja kuus tuntia menee oikeastaan suht nopeasti.

Olisi ollut toisaalta kiva tehä joku enemmän vaivaa nähneen postauksen, mutta kun oon laiska niin ei sille mitään vaan voi. (Ois ollu varmasti kuvia ja kaikennäköistä). Olen meinaan ostellutkin vähän sitä sun tätä... Tänäänkin laitoin rahaa menemään melkein urakalla, kun ostin uudet kengät (jotka ei edes olleet ne mitä hain) ja sitten oltiin syömässä kahdessa paikkaa ja edellisenä päivänä olin myös syömässä ulkona. Eli ruokaanhan tässä on pääosin mennyt (vaikka oon ostellu vähä luettavaaki...hoho~).

No ehkä voisin vähän skarpata tän blogin suhteen taas! Ja yrittää olla ahkera, vaikka töissä nyt menee kokopäivä, kun herään meen töihin tuun kotiin hetki koneella (mahdollisesti, jossa kerkeisi kirjottamaan) tai sitten vaan melki suoraa nukkuun taas :'DDD

Jep tuli paljon tekstiä, jota kukaan ei jaksanut lukea kokonaan. Mutta koska pelissä mitä pelaan tällähetkellä (Hyperdimension Neptunia) on hyvät musat niin paiskaan tähän loppuun vähän sitten siitä:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti