maanantai 13. kesäkuuta 2011

Blaablaablaa...

Juu tosiaan ny on menny kesälomaa suunnilleen sellanen viikko. Ja mitään ei oo tapahtunu oikeestaan... Kotona oon vaan lähes kokoajan pallonnu tekemättä oikeetsaan yhtää mitään. Enkä oo tännekkää kirjottanu muutakun noi 2 kertaa ja mäkun ajattelin että kesälomalla just tulis kirjotettua enemmän, mutta jaah.

Niin ja spotifykin sano itsensä irti (ainaki melkein). Se ei tuu toimiin enää ainakaa tässä kuussa, kun mulla ei tosiaan oo sitä maksullista taikka sitä koodia ^^'
Siispä se oli sitten siinä ja saan luvan kuunnella näitä samoja mitä tässä koneella ny o.
Sitten tosiaan oon piirtäny vähän, mutta ei mitää ihmeellistä jota tähän jaksaisin laittaa, joten annetaan senkin sit olla.
Sitten oon tietysti maratoonannu animee! perus ^^' Kohta oon saanu katottuu joitain animeita kun vikoja jaksoja viedään, kun ny vaan ilmestyis ajallaan jne.
Niistä sitten jotain varmaan puhelen.

Pelannukki oon aikapaljon ja nukkunu sitäkin enemmän!
Persona 4 olis nyt tässä työn alla. Sen haluisin näin kesälomalla päästä läpi.

Tälläviikolla tais olla torstai ku pitäis tulla ilmotus siitä mihin pääsen sitten... toivotaan että ees jonnekkin :D.
Kiva sitten mennä sen lopputorkankaa sitten sinne minne ikinä pääsenki (jos pääsen), eksyn kuitenkin tai jotai muuta niinkun puhuinki tossa yhen kaverin kaa mesessä ^^'.

Tää päivitys oli kyllä aika turha, mutta oli tylsää täs illalla ja sillee.
Tähän loppuun on kyl ihan pakko laittaa tää yks kappale jonka kuulin spotifayssa!
Aluks vaan ajattelin, että samaa sontaa ku kaikki muukki. Mutta ei si kuitenkaa xD

1 kommentti:

  1. EI LOL! Video repeilytti, taas :'D Mutta mitä muutakaan voi odottaa :'D

    Aa tuttu juttu, sain siihe aikaa lisää, kun en ollu kuunnellu sitä pitkään aikaan ja nyt tarkotuksena on vähän säästellä sitä. Tosin ei sen puoleen nyt ei löydykään mitään mitä jaksais kuunnella, kun suurin osa on monta kertaa läpi kuunneltu ja kulutettu loppuun D:

    Uh älä puhu torstaista, mä varmaan eksyn matkalla sinne koululle, vaikka oonkin käyny nyt jo kaks kertaa siellä .__. Ja vaikka löytäisinkin niin en sitten oikeesta ovesta jne jne osais mennä. Yksinkulussa pienet haittapuolet kun ei voi joukolla eksyä ja sekoilla... :/

    VastaaPoista