perjantai 4. maaliskuuta 2011

Viimesiä lomapäiviä viedään

Tossa eilenkö vai toissapäivänä se oli kun kävin laskettelemassa sappeessa : DD
Oli hubaa oltiin siellä oikeestaan kokopäivä ja joo ei jalat nyt ihan kauheen kipeeks tullu ahahahaahaha. ja tutuilta ei säästytty näin jopa 3 mun luokkakaveria siellä =__=
niin mun tuuria, mutta onneks olin maastoutunu jo kypärään ja laseihin kun menin yhen ohi... mutta kahelta en säästyny... ihana pulsu minä siellä menin yli isoissa vaatteissa... jeap... hahaah

Mutta sitten tänään lähetiin kaupungille ja sitä ennen varattiin pöytä marusekista. Oltais varattu se neljäks, mutta viiden aikaan olis tullu jo porukkaa niin ei oltais saatu syödä rauhassa vaikka kyllä me aika nopeesti ne syötiin... hahaha possukka minä jne.
Oli hyvää kanaa, sushia ja sakurajäätelöä ja jotain leivosta... mitähän macha? jälkkärit syötiin puokkiin niin saatiin maistaa molempia hoho

ennen marusekia käytiin viemässä vähän pulloja ja sitten fantsussa josta ostin D. Gray-manin ja sain sellatteen kortin johon tulee leimoja kaikista 10e ostoksista : DD


Miten värikäs sen kansikuva olikaan tälläkerralla Ö__Ö
mutta niin hieno ja hyvä ja kaikkeee~~ gihihi olen näköjään jo 18 pokkarissa asti 8D
geeheee~

ja sitten harhailtiin antikvariaattisessa (osaan kirjottaa sen haha) ja siiitteeen harhailtiin siitä oikeestaan jo syömään maruun? unohdinkohan jotain... no jotenkin siinä kulu se puoltoista tuntia tosi nopeesti

Marusekin jälkeen tuli kauhee halu päästä tullintorille ostaan/kuolaan persona 3 fes:siä.
Olin ihan sillee jeejee saan sen 25e hyvin riittää rahat ja sitten siellä jälleen 'oh dääm ei riitäkkään' sillee taisi käydä sen persona 4 kanssakin? jepa jee... haha tälläkertaa puuttu vähän enemmän jopa 4.90e... haahhahahahha ei kyllä paljoo naurattanu ettei senpuoleen, mutta onneksi armas sisareni lainasi sitten (tai siis rahoista jota äite oli antanu lasketteluun...) hahhahahha, mutta kiitos kuitenkiiin~~ <33 nyt se on minuuun! HAHAHAHAH! ainoovaan etten aijo pelata sitä ennenkun persona 4 on pelattu läpi... vaikka tekis toosipaljon mieli... mulla on nyt pleikka 2 peleistä ainakiiin... okei aika monta peliä kesken joten jos nyt en vaan alottais sitten totakin vielä >___>

kuvia lättään varmaan vasta kun oon pelannu tai jotain, ellei aikasemmin tuu sellasta, että ' nyt kyllä en oo päivittäny yhtään blogia kas tässä kansiossahan on kaikkee kivaa~'
mutta vidjo persona 3: sestaaa~~



Nyt tekee mieli entistä enemmän pelata sitäää T^T

Mutta sitten pelaan tänään varmaan sitä persona 4 jooo~~ olen parhaillani pelastamassa kanjia >: D

Ja tänään olisin päässy mukaan kattoon leffaa (omilla rahoilla) MUTTA:
1. ei oo rahaa
2. liikaa pelottavia ihmisiä mukana
3. en tiiä olisinko jaksanukkaan?

mutta eeehkä mää sen nään joskus ennenpitkää? jos se siis edes on hyvä... no sen tulen hyvin toden näköisesti kuulemaan, muttta sen leffan traileri tähän loppuun!

ainiin leffa tosiaan on Black Swan :

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti